لمینت متحرک دندان ماهواره ای کجا بخریم چیست

لمینت متحرک دندان ماهواره ای کجا بخریم چیست

تبلیغ لمینت متحرک سو اسمایل ترو اسمایل در ماهواره

رعایت بهداشت دهان و دندان به معنای آگاهی از سلامت دهان و دندان ها و یافتن راه حل هایی برای بهبود آنهاست. رعایت بهداشت به معنای مراقبت کامل از دندان های خود با استفاده از مسواک، نخ دندان و دهان شویه صحیح، انتخاب خمیر دندان مناسب و تمرین آسیب بافت دهان و اقدامات پیشگیری از پوسیدگی دندان است. 

 

 

 مسواک زدن دندان رکن اساسی بهداشت است

 

 

مسواک زدن دندان رکن اساسی بهداشت است :


البته مسواک زدن صبح و شب تمام آن چیزی نیست که برای مراقبت از دندان های خود نیاز دارید و نباید از اثرات عادات بد نیز غافل شد. با این حال، یادگیری نحوه صحیح مسواک زدن، راه قدرتمندی برای مبارزه با پوسیدگی ها فراهم می کند.بعد از هر بار مسواک زدن، حتما در جا مسواک تمیز و خشک کنید.توصیه می شود هر 3 تا 4 ماه یکبار مسواک را تعویض کنید زیرا موهای مسواک پوسیده شده و قدرت پاک کنندگی خود را به مرور زمان از دست می دهند.هفته ای یک بار دندان های خود را با جوش شیرین مسواک بزنید.مسواک ها انواع مختلفی دارند که از بین آن ها می توان به مسواک های عمومی، مسواک برقی (کودکان و بزرگسالان)، مسواک های ارتودنسی، مسواک های بین دندانی و ... اشاره کرد که با توجه به شرایط دهان و دندان فرد مورد استفاده قرار می گیرند.خرید و انتخاب مسواک هم مهم است

 

 

نخ دندان فراموش نشود

 

 

نخ دندان فراموش نشود :

 

درست مانند مسواک زدن دندان ها، شما باید به درستی از نخ دندان استفاده کنید. نخ دندان کشیدن بین دندان ها در واقع می تواند توده ها و میکروب هایی را که در این فضاها جمع شده اند از بین ببرد.به یاد داشته باشید که نخ دندان را با حرکت C شکل در سراسر دندان های خود به جلو و عقب بکشید تا نخ دندان دور دندان شما بپیچد. البته نخ دندان دستی هم وجود دارد که میتوانید استفاده کنید و حتما از نخ دندان با کیفیت استفاده کنید.

 

 

 

 

از خلال دندان و دهان شویه  استفاده کنید :

 


استفاده گهگاهی از خلال دندان برای از بین بردن بقایای غذا از روی دندان مفید است. اما در دراز مدت، استفاده از خلال دندان لثه های شما را فرسوده می کند.استفاده همیشگی از خلال دندان در مدت زمان طولانی می تواند باعث حرکت دندان ها و در نهایت ایجاد درد در مفصل گیجگاهی فکی شود. همچنین مراقب باشید خلال دندان گیر کرده در لثه نشکند.دهان شویه به قسمت هایی که با مسواک یا نخ دندان تمیز نمی شوند نفوذ می کند و ذراتی که خط لثه را تحریک کرده و باعث ناراحتی لثه می شوند را از بین می برد. بنابراین حتی زمانی که عجله دارید استفاده از دهانشویه را فراموش نکنید. نوشیدنی هایی را انتخاب کنید که برای دندان های شما مفید هستند شیر، آب،  و ... بهترین نوشیدنی ها برای دندان شما هستند.

 

 بهداشت دندان

 

 

 

چکیده :

 

ما باید هر یک  سال  یکبار در سال به دیدن دندانپزشک خود برویم. تا دکتر جان دندان شما را چک کند و اگر نیاز به درمان بود سریعا اقدام کنید چون اگر مثلا نیاز به پر کردن داشت بدون عصب کشی میتوانید دندان خود را پر کنید یعنی اگر دندان شما پوسیدگی کمی داشته باشد هزینه کمتری خواهید پرداخت اما اگر به عصب بزنید باید هم عصب کشی کنید و اگر میزان تراش زیاد باشد باید روکش کنید که خود هزینه زیادی خواهد شد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: bavd ? تاريخ: جمعه 11 فروردين 1402برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?